جراح فوق تخصص زیبایی و پلاستیک

ساخت وبلاگ

 

دکتر امیر رضا معتبر  یکی از موفق ترین و نامی ترین جراحان زیبایی و پلاستیک می باشد که مقالات زیادی از ایشان به زبان های فارسی و انگلیسی منتشر شده است. دکتر معتبر پس از این که تحصیلات خود را در زمینه جراحی عمومی به پایان رساندن و موفق به اخذ مدرک بورد تخصصی جراحی عمومی شدن؛ چندین سال با انجام اعمال جراحی های متعدد در حوزه زیبایی که موجب کسب تجربه و مهارت ایشان می شد توانستند فوق تخصص جراحی پلاستیک را از دانشگاه شهید بهشتی با رتبه ی برتر دریافت کنند.
لیپوماتیک و پیکرتراشی از جمله عمل های زیبایی است که دکتر معتبر در آن مهارت بسیار بالایی دارند . سالانه مراجعین زیادی  از نقاط مختلف ایران برای انجام عمل هایی چون لیپوماتیک و پیکرتراشی به نزد دکتر امیررضا معتبر می آیند.
لیپوماتیک یکی از بهترین روش ها برای لاغری موضعی هست. که در این روش با امکانات پیشرفته اقدام به از بین بردن چربی ها موضعی می کند در عینی که کمترین عوارض را داشته باشد.
تزریق چربی به باسن یکی از روش هایی است که امروزه به منظور حجیم سازی باسن یا عضلات قسمت گلوتال مورد توجه قرار گرفته است. این عمل زیبایی به منظور خوش فرم سازی و بزرگ کردن باسن انجام می شود.
ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم به منظور حذف چربی های ناحیه شکم انجام می شود. در عمل تامی تاک (ابدومینوپلاستی)،  چربی ها و همین طور پوست های اضافی را بر میدارند و سعی می کنند که عضلات این ناحیه را صاف و مناسب نشان دهند.
پروتز سینه، لیفت سینه، ماموپلاستی از جمله جراحی های زیبایی سینه هست که دکتر امیررضا معتبر یکی از متبحرترین و معروف ترین جراحان در این زمینه می باشد.
در پروتز سینه با استفاده از تزریق چربی و یا پروتز سعی در افزایش حجم سینه دارند. این عمل بیشتر برای افرادی که حجم سینه خود را در اثر بیماری و یا لاغری بیش از حد از دست دادن انجام می شود.

عمل لیفت سینه به نوعی جراحی زیبایی سینه است که به منظور جوان سازی سینه انجام می شود. نام دیگر این عمل ماستوپکسی است که در طی آن پوست اضافی برداشته می شود و دوباره شکل داده می شود.

عمل ماموپلاستی معروف ترین و شایع ترین روش برای کوچک کردن سینه به حساب می آید. در این عمل بافت و پوست اضافی کاملا برداشته می شود و بعد از کاهش حجم، شکل سینه بازسازی می شود.
جراحی بینی از پر طرفدارترین و متداول ترین جراحی های زیبایی می باشد. نام دیگر این عمل که به رینوپلاستی معروف است که به دنبال آن جراح با تغییر در غضروف و استخوان بینی سعی در بدست آوردن ظاهر مطلوب برای بینی می باشد.

جراح فوق تخصص زیبایی و پلاستیک ...
ما را در سایت جراح فوق تخصص زیبایی و پلاستیک دنبال می کنید

برچسب : جراحی بینی , لیفت سینه , پروتز سینه , ابدومینوپلاستی , لیپوماتیک , پیکرتراشی ,جراحی زیبایی شکم , رینوپلاستی , نویسنده : مریم تدین doctormotabar بازدید : 149 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 14:18